နည္းမွန္
လမ္းမွန္ၾကိဳးစားအားထုတ္ျခင္းေတြအေပၚ ဂုဏ္ယူတတ္ၾကပါေစ ။
ေရးသားသူ = ခိုင္ေလး ( ေရႊေတာင္ )
အာတာနက္ကမၻာေလးထဲ
စာေလးေတြ လိုက္ဖတ္ေနစဥ္ * တုန္ *ဆိုတဲ႔အသံတစ္ခု ေစာင္းေဘာက္ဆီကေန ထြက္က်လာတယ္ ။ *တုန္*ဆိုေသာအသံမွာ တစံုတေယာက္ဆီမွ စာရိုက္လိုက္ျခင္းေၾကာင္႔
ထြက္ေပၚလာေသာ အသံျဖစပါတယ္ ။ ဖတ္ေနေသာစာမ်က္ႏွာကေန
ဖြင္႔ထားျပီးတား ေဖ႔ဘုတ္(စ္) စာမ်က္ႏွာကို ကူးေျပာင္းလိုက္၏ ။ ကၽြန္မက ကြန္ျပဴတာကို
အခ်ိန္တိုင္းနီးပါး ဖြင္႔ထားတတ္သူပါ ။ အိပ္ယာႏိုးခ်ိန္ကေန အိပ္တဲ႔အခ်ိန္ထိ ဖြင္႔ထားတယ္ဆို
ပိုမွန္ပါလိမ္႔မယ္ ။ ကြန္ျပဴတာ ဖြင္႔ျပီဆိုတာနဲ႔ ပထမဆံုး ေဖ႔ဘုတ္(စ္)ကို စျပီးဖြင္႔ပါတယ္
။ သားေလးက အင္တာနက္ကို သူတက္ခ်င္တဲ႔အခ်ိန္တက္ကာ စာရိုက္တတ္တာမို႔ေလ ။ ကၽြန္မဘ၀အတြက္
အေရးၾကီးဆံုးလူသားေတြျဖစ္တဲ႔ သား နဲ႔ သမီးစာရိုက္လာလ်ွင္ ခ်က္ခ်င္း ျပန္ရိုက္ႏိုင္ရန္အတြက္
ေဖ႔ဘုတ္(စ္)ကို အျမဲတေစဖြင္႔ထားျဖစ္ပါတယ္ ။ အရစ္ရွည္ေနတာနဲ႔ စကားစပ်က္သြားျပီ ။ တုန္
ဆိုတဲ႔ အသံလာရာ ေဖ႔ဘုတ္(စ္) စာမ်က္ႏွာေရာက္ ေတာ႔ ခ်က္ေမးက စာေရာက္ေနေၾကာင္းျပေနပါတယ္
။ ဘယ္သူလဲ ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ထင္တဲ႔အတိုင္း သားေလးဆီက ျဖစ္ေန၏ ။ ခ်က္ခ်င္း ခ်က္ကြက္ေလးကို
ေဖာ္ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔
*ေမေမ
ေရ သားေျပာစရာရွိတယ္ ။*
*ေအး
သားေလး ေျပာေလ*
*ေက်ာင္းမွာ အက္ေဆး ျပိဳင္ပြဲရွိတယ္ေမေမ ။ သား၀င္ျပိဳင္မလို႔
။ ျပည္ကိုသြားျပိဳင္ရမွာ ေမေမ *
*ဟုတ္လား *
*ဟုတ္တယ္ ။ အဲဒါလာေျပာတာ သားသြားေတာ႔မယ္ ။ ခဏေန ကားလာေခၚေတာ႔မွာ
။ ခုအိမ္ေရွ႔မွာ ဆရာမေတြနဲ႔ ကားေစာင္႔ေနတာ ။ တာတာ႔ ေမေမ * ဆိုျပီး အင္တာနက္ပိတ္သြားပါတယ္
။
သားက
ပိတ္သြားေပမယ္႔ ကၽြန္မကေတာ႔ အေတြးေတြထဲ ေမ်ာက်န္ေနရစ္ခဲ႔တယ္ ။ ဟုတ္တယ္ ။ ကၽြန္မေတြးျပီ
။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္မသားေလးက အက္ေဆး ေရးတာကို ၀ါသနာပါတယ္လို႔ တခါမွ မသိခဲ႔ဘူး ။
သူပန္းခ်ီဆြဲ ၀ါသနာ ပါတာကိုေတာ႔ သိတယ္ ။ အက္ေဆး ေတြေရးတာကိုေတာ႔ တစ္ၾကိမ္တခါမွ မေတြ႔ဘူး
မျမင္ဘူးပါဘူး ။ စိတ္ထဲ စႏိုးစေႏွာင္႔ျဖစ္ေနမိတယ္ ။ တခုခုေတာ႔ လြဲေနတယ္ ။ သားျပန္လာမယ္႔အခ်ိန္ကိုေစာင္႔ဖို႔ပဲ
ရွိတာမို႔ အေတြးေတြကို ရပ္တန္႔ကာ ဖတ္လက္စေဆာင္းပါးေလးကို ဆက္ျပီး ဖတ္ေနလိုက္၏ ။
တစ္ေန႔ကုန္လုပ္စရာရွိတာေတြကို
လုပ္ေနရေပမဲ႔ သားဆီကိုပဲ စိတ္ကေရာက္ေနပါတယ္ ။ ညေရာက္တဲ႔အထိ သားဆီက ဘာစာမွမလာေတာ႔ ကၽြန္မေနလို႔မရေတာ႔ဘူး
။ ဖုန္းထဲ ပိုက္ဆံထည္ကာ သားဆီ ဖုန္းေခၚလိုက္တယ္ ။ မေလးရွားကေန ျမန္မာျပည္ကို ဖုန္းေခၚရတာလည္း
ပိုက္ဆံက အရမ္းစားတယ္ ။ ဖုန္း၀င္သြားတာနဲ႔ သားေလးက တန္းကိုင္ပါတယ္ ။ *သားေရ အင္တာနက္ဖြင္႔ျပီး
ဗိုက္ဘာတက္လာခဲ႔ပါအံုး ။ ေမေမ႔ဖုန္းထဲ ပိုက္ဆံ 10ဖိုးပဲ ထည္႔ထားလို႔ * လို႔ေျပာျပီး
ဖုန္းကိုခ် ။ အင္တာနက္ကိုဖြင္႔ ဗိုက္ဘာထဲ၀င္ ကာ သားကို ေစာင္႔ေနလိုက္၏ ။ ခဏေနေတာ႔ သားအေကာင္႔ေလး
online ျဖစ္လာတယ္ ။ ဒါနဲ႔ ဖုန္းေခၚလိုက္ပါ တယ္ ။
*သားေရ
ေျဖႏိုင္လား ။ *
*ဟုတ္ကဲ႔ ေမေမ ။ *
*
သားကိုေမးစရာရွိတယ္ ။*
*ဟုတ္
ေမးေလ ေမေမ *
*သားက ဘယ္တုန္းက အက္ေဆး ေရးတာ ၀ါသနာပါသြားတာလဲ*
*မပါ
ပါဘူးေမေမရာ ။ အက္ေဆး က ဆရာမ ေရးေပးတာ ။ သားက
ဆုရခ်င္လို႔ ၀င္ျပိဳင္တာ ။*
*အယ္
။ သား မွားတယ္ ။*
*ဘာလို႔လဲ ေမေမ။ ဘာကို မွားတာလဲ*
*ေအး
သားမွားတာကို ေမေမေျပာျပမယ္ ။ ေမေမေျပာေနတုန္း သားေလးျဖတ္မေျပာရဘူးေနာ္ ။ ေသခ်ာ နားေထာင္
။ လူတစ္ေယာက္ဟာ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ႔အရာတစ္ခုကို ကိုယ္တိုင္ၾကိဳးစားအားထုတ္မွု႔ရွိမွ ရႏိုင္တယ္သား
။ ကိုယ္ႏွာေခါင္းေပါက္နဲ႔ ကိုယ္အသက္ရွူရတာဟာ သူမ်ားႏွာေခါင္းေပါက္နဲ႔ အသက္ရွူရတာထက္
ပိုျပီး အသက္ရွူလို႔၀ေစတယ္ ။ ေလာကမွာ သင္ယူ ပ်ိဳးေထာင္ယံုနဲ႔ ျဖစ္မလာႏိုင္တဲ႔အရာေတြထဲမွာ
စာေပအႏုပညာလည္း ပါ၀င္တယ္ ။ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ျဖစ္ေအာင္ မိဘက အတင္းတိုက္တြန္းလို႔ ဆရာဆရာမေတြက
ၾကီးၾကပ္ ၾကပ္မတ္လို႔လို႔ရႏိုင္တယ္ ။ စာေပအႏုပညာသည္တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာဖို႔က်ေတာ႔ ကိုယ္တိုင္ကိုယ္က် အရည္ခ်င္းရွိမွ ၊ ၀ါသနာလည္းလည္းပါမွ
၊ စန္းလည္းရွိအံုးမွ ျဖစ္ထြန္းႏိုင္ တာမ်ိဳးပါ သား ။ တိုက္တြန္းတိုင္း ၊ သင္ယူတိုင္း
စာေရးဆရာ ၊ ကဗ်ာဆရာ ျဖစ္မလာႏိုင္ဘူး ။ ခုကိစၥကို
ဆက္ေျပာမယ္ ။ ဆရာမေရးတာကို သား၀င္ျပိဳင္တယ္ ။ တကယ္လို႕ ဆုရခဲ႔ရင္ေတာင္ ေမေမဂုဏ္မယူဘူး
။ ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ႔ အေမ႔သားကိုယ္တိုင္ေရးထားတဲ႔ အက္ေဆး မွ မဟုတ္တာ ။ ရွဲဒိုးဆိုတဲ႔
စကားလံုးကို ေမေမမုန္းတယ္သား ။ ေမေမ မုန္းတဲ႔ စကားလံုးရဲ႕ေအာက္ကို အေမ႔သားေနာက္တစ္ၾကိမ္မ၀င္မိပါေစနဲ႔
။ ေမေမ ငယ္ငယ္က ကဗ်ာဆုေတြ ခဏခဏရခဲ႔ဘူးတယ္ ။ အဲဒီတုန္းက ေမေမေပ်ာ္ခဲ႔တယ္ ။ ခုအသက္ရြယ္မွာ
ေမေမ မေပ်ာ္ေတာ႔ဘူး ။ အဲဒီဆုတံဆိပ္ေတြကို ျမင္တိုင္းလည္း ေမေမရွက္တယ္ ။ ဘာလို႔လည္းသိလား
။ ေမေမမွ ကဗ်ာမေရးတတ္ခဲ႔တာ ။ သားလိုပဲ ဆုရခ်င္တဲ႔ စိတ္နဲ႔ ဆရာမေရးေပးတဲ႔ကဗ်ာေတြကို
က်က္ျပီး ၀င္ျပိဳင္ခဲ႔တာေလ ။ ေမေမ ဘယ္တုန္းကမွ ကဗ်ာမေရးတတ္ဘူးသား ။ ခုလည္း မေရးတတ္ဘူး
။ သားလည္း ေမေမလိုအသက္ရြယ္ အသိေတြရွိလာမွ ရွက္တတ္လာမွထက္ ခုခ်ိန္ကတည္းက ရွဲဒိုးဆိုတဲ႔
ေခါင္းစဥ္ေအာက္ကို မ၀င္မိဖို႔လိုတယ္ ။ ဆုဆိုတာ ထိုက္တန္သူေတြကို ေပးတဲ႔ ဂုဏ္ျပဳအမွတ္သားတစ္ခုပါသား
။ တန္ဖိုးရွိတဲ႔ အမွတ္သားတစ္ခုကို အတုေယာင္ေတြနဲ႔ မယူခ်င္ပါနဲ႔သားရယ္ ။ သားပန္းခ်ီ၀ါသနာပါတယ္မလား
။ သား၀ါသနာပါတဲ႔ အရာကိုဘဲ ၾကိဳးစားပါ ။ ဂုဏ္တစ္ခုကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ဖို႔ အတုေယာင္နည္းေတြနဲ႔
ကိုယ္႔ကိုယ္ကို မဖ်က္ဆီးပါနဲ႔ ။ အခ်ဳပ္ေျပာခ်င္တာက သားလိုခ်င္တာကို သားကိုယ္တိုင္ နည္းမွန္လမ္းမွန္နဲ႔
ၾကိဳးစားယူပါ ။ အဲဒီနည္းမွန္ လမ္းမွန္နဲ႔ ရလာတဲ႔ ေအာင္ျမင္ျခင္းအေပၚမွာပဲ ဂုဏ္ယူတတ္ပါ
။ ေမေမလည္း စစ္မွန္တဲ႔ သားရဲ႔ ေအာင္ျမင္ျခင္းအေပၚမွာပဲ ဂုဏ္ယူခ်င္တယ္ ။ ေနာက္ကို ဒါမ်ိဳးဘယ္ေတာ႔မွ
မလုပ္ေတာ႔ပါဘူးလို႔ ေမေမကို ကတိေပးပါ *
*ဟုတ္ကဲ႔
ေမေမ ။ သားေနာက္ကို မလုပ္ေတာ႔ပါဘူး ။ ဒါေပမယ္႔ေလ ဆရာမေတြက သားကို ၀င္ျပိဳင္ဖို႔ေျပာလာရင္
သားက မျပိဳင္ခ်င္ဘူးလို႔ျငင္းလိုက္ျပန္ေတာ႔ သားကိုအျမင္ကတ္မွာေပါ႔ေမေမ ။ ပန္ခ်ီျပိဳင္ပြဲတုန္းကလည္း
သားကဒုတိယရတယ္ေလ ။ ကိုယ္ဘာကိုဆြဲတာေမေမ ။ ပထမ ဆုရသြားတဲ႔သူကေလပန္ခ်ီဆရာဆီမွာ အပ္ျပီး
ဆြဲလာတာ ။ *
*သူတို႔သမိုင္း
သူတို႔ေရးတာသား ။ လမ္းနည္းမမွန္တဲ႔ နည္းကိုသံုးျပီးရတဲ႔ဆုကို သားမမက္ေမာပါနဲ႔ ။ ခုဘဲ
သားသူလမ္းစဥ္ကိုလိုက္မိျပီ ။ ဒါလမ္းမွားၾကီးပါ သား ။ ဘယ္ေတာ႔မွ မလိုက္မိေစနဲ႔ေနာ္ ။
သားကမျပိဳင္ဘူးေျပာလို႕ ဆရာမက အျမင္ကတ္မယ္ဆိုလည္း ကတ္ပါေစသားရယ္ ။ အေရးမၾကီးပါဘူး ။
အဓိကအေရးၾကီးတာက အေခ်ာင္ခိုျပီး သူမ်ားအားကိုးခ်င္တဲ႔စိတ္ေတြ အေမ႔သားဆီမွာ ရွိမေနဖို႔ပဲ
အေရးၾကီးတယ္ ။ ေမေမကို ေပးထားတဲ႔ ကတိကိုတည္ပါေစေနာ္သား ။*
*ဟုတ္ကဲ႔
ေမေမ ။*
*ကဲ
သားလည္းအိပ္ေတာ႔ ေမေမ ဖုန္းခ်ေတာ႔မယ္ ။ ဘုရား၀တ္ျပဳဖို႔ မေမ႔နဲ႔ ။ ဘြားဘြားေၾကြကို
ကန္ေတာ႔ဖို႔လည္း မေမ႔နဲ႔ေနာ္ သား ။ ေမေမ ဖုန္းခ်ျပီ *
သားနဲ႔
ဖုန္းေျပာျပီး ကၽြန္မရင္ထဲ ေမာဟိုက္ေနတယ္ ။ စိတ္ေတြလည္း ေလးပင္ေနတယ္ ။ ငယ္ဘ၀ေတြဆီကို
အလည္သြားမိျပန္ပါတယ္ ။ ကၽြန္မ ေျခာက္တန္း ခုႏွစ္တန္း ရွစ္တန္း ကိုးတန္းေလာက္မွာ ေက်ာင္းမွာ
ျပဳလုပ္တဲ႔ ကဗ်ာျပိဳင္ပြဲေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ကၽြန္မကိုသိပ္ခ်စ္တဲ႔ ျမန္မာစာဆရာမတစ္ေယာက္
ေရးေပးတဲ႔ ကဗ်ာေလးေတြနဲ႔ အျမဲတေစ ၀င္ျပိဳင္ျဖစ္ခဲ႔တယ္ ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ျပိဳင္ပြဲ၀င္ေက်ာင္းသား
အားလံုးလိုလို ဆရာ ဆရာမေတြ ေရးေပးတဲ႔ ကဗ်ာေတြနဲ႔ ျပိဳင္ခဲ႔ၾကတာခ်ည္းပါပဲ ။ ဒီတုန္းက
ဆုေတြရေတာ႔ သိပ္ေပ်ာ္ၾကတာေပါ႔ ။ ဆယ္တန္းေအာင္ျပီးေနာက္ပိုင္း ကၽြန္မေတြးတယ္ ။ တကယ္ေတာ႔
ကဗ်ာဆိုတာ ကၽြန္မလံုး၀ မေရးတတ္ေသာအရာတစ္ခုပါ။ ကိုယ္မေရးတတ္တဲ႔ အရာတစ္ခုကို ကိုယ္ေရးသလို
ဟန္ေဆာင္ျပီး ဆုေတြ ယူလာမိတာ ရွက္စရာအတိပါလားဆိုတဲ႔
အသိ၀င္လာခ်ိန္မွာ ရဖူးထားတဲ႔ ဆုတံဆိပ္ေတြကို ကၽြန္မ မျမင္ခ်င္ေတာ႔ဘူး ။
တကယ္ေတာ႔
ငယ္ရြယ္တဲ႔ ေက်ာင္းသားအရြယ္ဆိုတာ ဖေယာင္းေလးေတြလိုပါပဲ ။ လိုရာပံုသြင္းလို႔ အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္ခါေပါ႔
။ ဒီလိုအသက္ရြယ္မ်ိဳးမွာ ကေလးေတြကို ပံုသြင္းေပးတဲ႔ မိဘ ဆရာသမား ေတြအေနနဲ႔ ပံုသြင္းမမွားဖို႔ေတာ႔
အထူးလိုအပ္ပါတယ္ ။ မိဘေတြအေနနဲ႔လည္း ငါ႔သားေလး ငါ႔သမီးေလး ဆုေတြရရင္ ဂုဏ္ရွိျပီဆိုတဲ႔
အေတြးတစ္ခုနဲ႔ အလြယ္လမ္းစဥ္ေတြကို မေရြးမိပါေစနဲ႔ ။ ပိုက္ဆံေပးဖန္တီးမွဳေတြဟာ မိမိသားသမီးမွာ
ရွိေနျပီးတား အရည္ခ်င္းေတြကို ေမွးမွိန္ေပ်ာက္ကြယ္သြားေစတတ္ပါတယ္ ။ ဆရာ ဆရာမေတြအေနနဲ႔လည္း
အထက္ေဖာ္ျပခဲ႔တဲ႔ ကိစၥမ်ိဳးေတြကို လုပ္ေဆာင္ျခင္းမွ ေရွာင္ယွဥ္သင္႔ပါတယ္ ။ ျပိဳင္ပြဲတစ္ခုရွိလာျပီဆို
စာေတာ္တဲ႔ ကေလးတိုင္းဟာ တျခားဘက္စံုမွာ အကုန္ဆုရေနရမယ္ဆိုတဲ႔ အေတြးမ်ိဳးေတြကို ဆရာ
ဆရာမေတြအေနနဲ႔ မထားသင္႔ေတာ႔ပါဘူး ။
အတန္းပညာမွာ
ေတာ္ၾကေပမယ္႔ တျခား ေနရာေတြမွာ သူတို႔ထက္ ေတာ္သူေတြရွိေနႏိုင္ပါတယ္ ။ စာမေတာ္ေပမယ္႔
ကဗ်ာေရးေတာ္သူေတြ ၊ စာေရးေတာ္သူေတြ ၊ ပန္းခ်ီေတာ္သူေတြ အမ်ားျပားရွိေနႏိုင္ပါတယ္ ။
ဥပမာဆိုရရင္ ငါးတန္းကေလးေတြရဲ႕ ကဗ်ာျပိဳင္ပြဲတစ္ခုမွာ ကေလးေတြ အသီးသီး၀င္ျပိဳင္ၾကမယ္
။ တကယ္ကဗ်ာေရးဖို႔ ၀ါသနာပါသူေတြ ပါႏိုင္တယ္ ။ သူအသိဟာ ငါးတန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႔ အသိနဲ႔
သူ၀ါသနာပါရာ ကဗ်ာေလးေတြကို သီကံုးျပီးျပိဳင္ပြဲ၀င္တယ္ ။ ဒီမွာ ဆရာ ဆရာမက ဆရာ ဆရာမတစ္ေယာက္ရဲ႔
အသိနဲ႔ေရးထားတဲ႔ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကို စာေတာ္တဲ႔ ကေလး ကဗ်ာမေရးတတ္တဲ႔ ကေလးတစ္ေယာက္ကို ေပးျပီး၀င္ျပိဳင္ခိုင္းလိုက္မယ္
။ ဆရာ ဆရာမေရးေပးတဲ႔ ကဗ်ာက ဆုရလာတယ္ ။ တကယ္ စစ္မွန္တဲ႔ ျပိဳင္ပြဲျဖစ္သြားရဲ႔လား ။ ငါးတန္းကေလးေတြအတြက္
က်င္းပျပဳလုပ္တဲ႔ ကဗ်ာျပိဳင္ပြဲဟာ ငါးတန္းကေလးေတြရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲက အစစ္အမွန္ထြက္က်လာတဲ႔
ကဗ်ာေလးေတြဘဲ ျဖစ္သင္႔ပါတယ္ ။ ဒီလိုေတြ ေရးေပးေနတာဟာ ႏုနယ္တဲ႔ကေလးေတြကို လမ္းမွားတစ္ခုေပၚတြန္းပို႔ေနတယ္လို႔
ထင္ျမင္ယူဆမိပါတယ္ ။
ဆရာ ဆရာမေတြအေနနဲ႔ ကေလးေတြရဲ႔ ရင္ထဲက အႏုပညာကို နည္းလမ္းေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္
။ ပံုတူကူးခ်တတ္ေအာင္ လမ္းမညႊန္သင္႔ပါဘူး ။ ကဗ်ာ အက္ေဆး ေဆာင္းပါးေတြကို ေရးခ်င္တဲ႔
ကေလး ၊ ၀ါသနာပါတဲ႔ ကေလးေတြကို လမ္းေၾကာင္းေပး လမ္းညႊန္ဖို႔ပဲ လိုအပ္ပါတယ္ ။ၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္ေျပာတယ္လို႔
ထင္ခ်င္လည္းထင္ပါ ။ အနာဂတ္ကၽြန္မတို႔ တိုင္းျပည္အတြက္ ရင္ေသြးငယ္တိုင္းဟာ စစ္မွန္တဲ႔ကိုယ္ပိုင္အရည္ခ်င္းေတြနဲ႔
မိမိတို႔ဘ၀ေတြကို အေကာင္းဆံုးတည္ေဆာက္ႏိုင္ဖို႔ အထူးလိုအပ္ပါတယ္ ။ ဒီလုိတည္ေဆာက္ႏို္င္ဖို႔ဆိုတာ
လက္ဦးဆရာ မိနဲ႔ဘ ဆိုတဲ႔အတိုင္း မိဘ ဆရာသမားေတြဟာ အဓိကက်လွပါတယ္ ။ မိမိတို႔ရင္ေသြးငယ္ေတြကို
နည္းလမ္းမွန္တဲ႔ ေအာင္ျမင္ျခင္းေတြဆီကို ေခၚေဆာင္ေပးၾကပါ ။ နည္းမွန္ လမ္းမွန္ၾကိဳးစားအားထုတ္ျခင္းေတြအေပၚ
ဂုဏ္ယူတတ္ေအာင္ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ေပးၾကပါလို႔ တိုက္တြန္းရင္း ေဆာင္းပါးေလးကို နိဂံုးခ်ဳပ္လိုက္ရပါေတာ႔၏
။
No comments:
Post a Comment